Monday, October 10, 2011

にほんへいきました〜Part I

きょねんはちがつ、かぞくとひこうきでときょときょうとへいきました。 あの、わたしのにほんのしゃしんです。
ときょさです!
ときょのTowerです。
Apartment was right next to it
Outside my window
しぶやです~
しんじゅくです。
Pokemonのみせです!すごい。
すしのレストランです。
たまごとうどんです。
うどんとでんぷらです。
たまごとらめんです。
まいにち、わたしはにほんのごはんたべました。
おおいしです!
しんかんせんできょうとへいきました。
きょとのGolden Pavillion
These are only some of my photos from Japan. I will post more next time. それまで!

4 comments:

  1. きょうとの食べ物のほうがうすあじですよね。ケリーさんはとうきょうときょうととどちらの食べ物のほうが好みですか?  -すぎもと

    ReplyDelete
  2. こんにちはすぎもとさん!I was only in Kyoto for one day so I did not get to try out much of their food, but it was very delicious nonetheless! But I love Tokyo's and Kyoto's food very much; authentic Japanese food was hard to come by where I used to live.

    ReplyDelete
  3. Hajimemashite, Mia desu. Columbia no ichinensei desu.

    Tokyo yokatta? Kyoto yokatta? Dochira no hoo ga sukidatta? Watashi no kazoku wa Tokyo ni sundemasu. Itsumo natsu yasumi ni Tokyo e ikimasu. Sugoku tanoshii desu! Demo, Kyoto ni mo itta koto ga arimasu. Tottemo kirei deshita!

    Did you like Tokyo and Kyoto? Which city did you like more? My family lives in Tokyo and I visit all the time. It's a lot of fun there. I have to say though, when I visited Kyoto I was struck by how beautiful it was!

    ReplyDelete
  4. しゃしん は きれいですね。
    にほん は どう ですか。 

    ReplyDelete